sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Rainy Sunday Evening

Rakastan mun mustekynää. Oon hulluna kyniin - tusseihin ja mustekyniin erityisesti. Kalligrafiakynät on parhautta. Mulla on varmaan miljoona kynää. Fun fact: kun olin vähän aikaa tuntenut nykyisen poikaystävän, huomasin, että sillä on vähän sama juttu. Se omistaa pöytälaatikollisen kuulakärkikyniä.

Ja nyt on profiilikin päivitetty?

Toivoisinpa, että osaisin laittaa hiukseni kivasti. Pelkkä tupeeraus ja siistiminen ei enää tunnu kivalta, varsinkin kun se lässähtää tietenkin päivänmittaan, enkä jaksaisi/haluaisi läträtä lakan kanssa :L

Huomenna on äidinkielenkoe. Hoho. Vertaileva kirjallisuusessee. 10 ruutua riviväliä otsikon eteen, marginaalit ja siisti käsiala. Luin Albert Camusin kirjan nimeltä Sivullinen, ja tappavan tylsää alkua lukuunottamatta se olikin ihan mielenkiintoinen. Kertoo ihmisen elämästä moraalisten ristiriitojen ja eksistentialismin valossa. Täh. Toisena teoksena (ks. vertaileva) luin Grimmin satuja. Take that! Saahan noista jotain aikaan yhdessä, saahan?

Mindflowia tuntuu nyt tulevan. Oon tänään maalaillut suhteellisen paljon taas pitkästä aikaa. Tässä yksi menoilla oleva pikaprojekti, jota tuskin saan valmiiksi suunnitellusti :D
Halo 3 -aiheinen maalaus, jota teen vaan pikapikaa veljelleni. Mallina juu käytin valmista kuvaa, koska nopea projekti ja inspiraatiopuutostila. Don't mind my hand.

Ja keskiviikkona saattaa olla taas rankin päivä pariin viikkoon - ensin psykolääkärin haastattelu, sitten psykologi (...), sitten täytyy laittaa KELAan taas lappusia. Onneksi illalla helpottaa - mies tulee 4 viikon ginesin päätteksi mun luokse nukkumaan. Sitä odotellessa..

Written by Me

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti